Article-cluster size (# of articles)
new weight
old weight
lower/upper
Articles count
Total similarity
Avg. similarity
Total chr length
Sentence # average
Sentence # variation
5
109.76
24.07
0.00/1.37
5.00
3.57
0.71
316.00
1.00
0.00
05-Авг
08:21
  • ВистинаПомалиот внес на протеини овозможува поздрав и подолг живот
05-Авг
14:25
  • НетпресПомалиот внес протеини овозможува поздрав и подолг живот
  • ...За оваа цел биле опфатени повеќе од 300 научни студии, при што се докажало дека помалиот внес Помалиот внес на протеини би можел да помогне за поздрав и подолг живот....
13:23
  • КурирПомалиот внес на протеини овозможува поздрав и подолг живот
  • ...Новото истражување спроведено од Универзитетот Висконсин - Медисон укажува дека умерениот внес на протеини може да има значајни здравствени придобивки, особено со стареењето на организмот....
13:17
  • РепубликаПомалиот внес на протеини овозможува поздрав и подолг живот
  • ...Возрасните треба да внесуваат 0,83 грама дневно, по килограм телесна тежина, препорачуваат Европската агенција за безбедност на храната (ЕФСА) и СЗО....
10:00
  • ТочкаНова студија покажа: Намалениот внес на протеини е клучот за подолг и поздрав живот
04-Авг
Комерцијални објави

Преглед

05-Авг
08:21
  • ВистинаПомалиот внес на протеини овозможува поздрав и подолг живот
05-Авг
14:25
  • НетпресПомалиот внес протеини овозможува поздрав и подолг живот
  • ...За оваа цел биле опфатени повеќе од 300 научни студии, при што се докажало дека помалиот внес Помалиот внес на протеини би можел да помогне за поздрав и подолг живот....
13:23
  • КурирПомалиот внес на протеини овозможува поздрав и подолг живот
  • ...Новото истражување спроведено од Универзитетот Висконсин - Медисон укажува дека умерениот внес на протеини може да има значајни здравствени придобивки, особено со стареењето на организмот....
13:17
  • РепубликаПомалиот внес на протеини овозможува поздрав и подолг живот
  • ...Возрасните треба да внесуваат 0,83 грама дневно, по килограм телесна тежина, препорачуваат Европската агенција за безбедност на храната (ЕФСА) и СЗО....
10:00
  • ТочкаНова студија покажа: Намалениот внес на протеини е клучот за подолг и поздрав живот
04-Авг
Комерцијални објави

Најважни цитати

Комерцијални објави